Superalimente

Produse: 2
Sortează după
:
Implicit
Vilgain Fructe de goji uscate bio
Vilgain Fructe de goji uscate bio ⁠–⁠ superaliment fără adaos de zahăr, fără sulfiți, bogat în vitamine
150 g
25,90 RON
Vilgain Ghimbir măcinat BIO
Vilgain Ghimbir măcinat BIO ⁠–⁠ gust și aromă intensă, stimulează imunitatea
50 g
10,49 RON

Ce sunt superalimentele?

Superalimentele sunt alimente bogate în beneficii pentru sănătate, cum ar fi vitaminele, mineralele sau antioxidanții. Din cauza definiției incoerente a superalimentelor, lista acestor alimente variază adesea.

Superalimentele verzi

Superalimentele verzi își primesc numele de la conținutul lor ridicat de clorofilă, un colorant verde care permite fotosinteza la plante. Clorofila este o substanță puternică în sine, deoarece are proprietăți antioxidante.

  • Chlorella este alga de apă dulce și alimentul cu cel mai mare conținut cunoscut de clorofilă. Este, de asemenea, bogată în aminoacizi, vitamine din complexul B și conține fier. Chlorella susține funcția sistemului cardiovascular și a sistemului imunitar și ajută, de asemenea, la reglarea glicemiei.
  • Spirulina este o altă algă din lista superalimentelor. Spirulina este bogată în proteine vegetale (mai mult de 50%), minerale, vitamine și enzime. Are efecte similare cu cele ale Chlorellei, ingredientul activ aici fiind C‑ficocianina. De asemenea, crește concentrarea și reduce oboseala.
  • Orz tânăr este un antioxidant important care afectează pozitiv și imunitatea și formarea sângelui. Orzul verde are, de asemenea, un efect pozitiv asupra sistemului nervos.

Aceste superalimente pot fi găsite adesea în amestecuri denumite Supergreens sau Greens, care combină toate efectele. Superalimentele verzi pot include, de asemenea, următoarele matcha sau moringa.

Alte superalimente oferite

  • Maca are un efect pozitiv asupra sistemului nervos, contribuind la o mai bună bunăstare mentală, reducând stresul și anxietatea și îmbunătățind concentrarea și memoria. În plus, acționează ca afrodisiac, favorizează fertilitatea și ameliorează simptomele asociate cu menopauza, cauzate de scăderea nivelului de estrogen.
  • Ginkgo biloba susține funcția cognitivă a creierului, îmbunătățește memoria și are un efect pozitiv asupra circulației sanguine. Ginkgo biloba este, de asemenea, un antioxidant natural.
  • Ashwagandha este un adaptogen care ameliorează stresul și atenuează senzația de epuizare. Studiile sugerează, de asemenea, un efect antioxidant, antiinflamator și imunomodulator și poate ajuta cu simptomele sindromului premenstrual la femei.
  • Guarana se caracterizează prin conținutul natural ridicat de cofeină, ceea ce o face un stimulent de calitate. În plus, îmbunătățește concentrarea și memoria.
  • Semințe de chia sunt bogate în fibre, vitamine, minerale și sunt, de asemenea, o sursă importantă de acizi grași omega 3. Consumul lor poate contribui la buna funcționare a sistemului intestinal, nervos și cardiovascular.
  • Acai Berry sunt niște fructe de pădure de culoare mov, originare din Amazon, care au proprietăți antioxidante datorită conținutului lor de antocianină. În plus, acestea susțin funcția sistemului imunitar și a celui cardiovascular (întăresc pereții vaselor de sânge).
  • Goji este excelent în betacaroten, vitamina C și A. Are proprietăți antioxidante, susține sistemul imunitar și are un efect pozitiv asupra sănătății cardiovasculare și asupra reglării glicemiei. Goji ameliorează, de asemenea, simptomele de anxietate și stres.
  • Tribulus Terrestris este un cunoscut supliment sportiv care promite să crească nivelul de testosteron, libidoul, energia și să susțină creșterea musculară. Cu toate acestea, nu pare să aibă efecte semnificative la persoanele tinere și sănătoase.
Arată mai mult Arată mai puțin

Articole

Maca: ce este, efecte și dozare
Maca: ce este, efecte și dozare
Maca peruviană este unul dintre extractele populare utilizate în mod tradițional pentru a susține vitalitatea și funcția creierului. Cum să alegeți tipul potrivit și care este doza?
Alimentele verzi: care sunt efectele chlorellei și spirulinei?
Alimentele verzi: care sunt efectele chlorellei și spirulinei?
Puține suplimente alimentare au dobândit o asemenea popularitate în rândul oamenilor ca popularele alimente verzi conduse de chlorella și spirulină. Ce efect au aceste alimente verzi asupra organismului nostru și cum pot ele să ne îmbunătățească calitatea vieții?
Ashwagandha: ce este, efecte și dozare
Ashwagandha: ce este, efecte și dozare
Ashwagandha este o plantă folosită de mii de ani în medicina tradițională a culturilor orientale pentru efectele sale pozitive, de la susținerea sănătății mentale la stimularea energiei și vitalității. Acest articol explorează beneficiile sale, precum și riscurile și posibilele doze.
Cafea vs. Matcha: cum diferă aceste băuturi și care este mai sănătoasă?
Cafea vs. Matcha: cum diferă aceste băuturi și care este mai sănătoasă?
Prin ce se deosebește ceaiul verde japonez Matcha de alte ceaiuri verzi și care sunt efectele sale comparabile cu cele ale cafelei?