Sprijin

Contact

E‑mail
support@vilgain.ro

Ți‑ar putea fi de folos

Ne întrebați adesea

Ce înseamnă disponibil"zilnic" și "indisponibil pe termen lung"?
Afișare

Zilnic- Bunurile sunt de obicei în stoc în termen de 1‑2 zile lucrătoare.

Indisponibil pe termen lung - Bunurile nu sunt disponibile în prezent de la furnizorul nostru, dacă sunteți interesat de mai multe informații, vă rugăm să contactați serviciul nostru de asistență pentru clienți.

În cât timp îmi vor fi rambursați banii dacă comanda mea este anulată?
Afișare
În cazul în care o comandă este anulată, indiferent de motiv, banii vor fi returnați pe card în termen de 5 zile lucrătoare.
Cum se anulează o comandă?
Afișare
Dacă comanda este încă la noi și nu a fost transmisă transportatorului, vă rugăm să contactați serviciul nostru de asistență pentru clienți. Dacă comanda se află deja la transportator, vă rugăm să nu acceptați comanda. Odată ce transportatorul o returnează la depozitul nostru, vă vom rambursa automat banii pe card în termen de 5 zile lucrătoare.
Pot edita sau schimba ceva într‑o comandă deja finalizată?
Afișare
În cazul în care comanda a fost plătită cu cardul sau a fost deja finalizată și predată transportatorului, orice modificare a comenzii nu este posibilă și comanda trebuie să fie anulată sau refuzată. În caz contrar, vă rugăm să contactați imediat serviciul nostru de asistență pentru clienți.
Este posibil un schimb de marfă?
Afișare
Nu este posibil nici un schimb ca atare, rambursăm banii înapoi pentru bunuri ca pentru o returnare clasică și trebuie să faceți o nouă comandă pentru a comanda bunuri noi.