Sprijin
Contact
E‑mail
support@vilgain.ro
Ți‑ar putea fi de folos
Ne întrebați adesea
Zilnic- Bunurile sunt de obicei în stoc în termen de 1‑2 zile lucrătoare.
Indisponibil pe termen lung - Bunurile nu sunt disponibile în prezent de la furnizorul nostru, dacă sunteți interesat de mai multe informații, vă rugăm să contactați serviciul nostru de asistență pentru clienți.
- În cazul în care o comandă este anulată, indiferent de motiv, banii vor fi returnați pe card în termen de 5 zile lucrătoare.
- Dacă comanda este încă la noi și nu a fost transmisă transportatorului, vă rugăm să contactați serviciul nostru de asistență pentru clienți. Dacă comanda se află deja la transportator, vă rugăm să nu acceptați comanda. Odată ce transportatorul o returnează la depozitul nostru, vă vom rambursa automat banii pe card în termen de 5 zile lucrătoare.
- În cazul în care comanda a fost plătită cu cardul sau a fost deja finalizată și predată transportatorului, orice modificare a comenzii nu este posibilă și comanda trebuie să fie anulată sau refuzată. În caz contrar, vă rugăm să contactați imediat serviciul nostru de asistență pentru clienți.
- Nu este posibil nici un schimb ca atare, rambursăm banii înapoi pentru bunuri ca pentru o returnare clasică și trebuie să faceți o nouă comandă pentru a comanda bunuri noi.