Suport

Sucursala este închisă temporar.

Bună, 🙂 cu ce te putem ajuta?

S‑ar putea să fie util

De multe ori ne întrebați

    Ce se înțelege prin disponibilitate"în fiecare zi" și "indisponibil pe termen lung"?
    În fiecare zi - Bunurile sunt de obicei în stoc în 1‑2 zile lucrătoare.
    Indisponibil pe termen lung - Bunurile sunt în prezent indisponibile la furnizorul nostru, dacă ești interesat de mai multe informații, te rugăm să contactezi serviciul nostru de asistență clienți.
    Cât timp va dura rambursarea banilor mei în cazul în care comanda mea este anulată?
    În cazul în care o comandă este anulată, indiferent de motiv, banii vor fi returnați pe card în termen de 5 zile lucrătoare.
    Cum pot anula o comandă?
    În cazul în care comanda se află încă la noi și nu a fost transmisă transportatorului, te rugăm să contactezi serviciul nostru de asistență pentru clienți. În cazul în care comanda se află deja la transportator, te rugăm să refuzi comanda. După ce compania de curierat va returna coletul înapoi la depozitul nostru, îți vom rambursa automat suma de bani pe card în termen de 5 zile lucrătoare.
    Pot să editez sau să schimb ceva într‑o comandă deja finalizată?
    Dacă comanda a fost plătită cu cardul sau deja a fost finalizată și a fost predată companiei de transport, atunci nu se mai pot face modificări la comandă. În astfel de cazuri, trebuie să anulezi comanda sau să nu o primești. În caz contrar, te rugăm să contactezi imediat serviciul nostru de relații cu clienții.
    Este posibil să schimb produsul?
    Înlocuirea directă a articolelor poate să nu fie posibilă. În schimb, vom returna banii ca în cazul unei returnări clasice și va fi necesar să plasezi o nouă comandă pentru a obține un alt produs.