Protecția datelor cu caracter personal

Magazinul online Vilgain.ro ("Site‑ul nostru") este operat de Vilgain s.r.o. cu sediul social la Tkalcovská 904/6 A, Brno 602 00 și numărul de identificare 29269555 ("Noi"). Acordăm o atenție deosebită protecției datelor cu caracter personal și tratăm datele cu caracter personal cu mare atenție. Acești termeni și condiții reprezintă ceea ce prelucrăm despre vizitatorii noștri, cum le stocăm, cum le folosim și în baza cărei aprobări sau obligații legale le prelucrăm.

Ce date cu caracter personal prelucrăm?

Informații personale generale

În primul rând, prelucrăm datele pe care ni le furnizați prin intermediul site‑ului nostru.

Date cu caracter personal necesare pentru a îndeplini contractul de cumpărare

Cele mai multe dintre informațiile dvs. personale sunt obținute prin intermediul unui formular de comandă. În acest formular, câmpurile sunt împărțite în două tipuri.

  • Obligatorii, care sunt necesare pentru crearea și, ulterior, pentru îndeplinirea contractului de cumpărare. Pur și simplu, avem nevoie de aceste date pentru a putea procesa comanda dumneavoastră. Acestea sunt numele, prenumele, informațiile de expediere, informațiile de facturare, adresa de e‑mail și numărul de telefon. În acest caz, adresa de e‑mail și numărul de telefon sunt utilizate pentru a trimite confirmarea primirii cu succes a comenzii dumneavoastră, pentru a vă trimite chitanța de plată, pentru a trimite chitanța EET dacă este necesar, pentru a vă informa cu privire la evoluția comenzii dumneavoastră și pentru a vă comunica ulterior cu privire la comandă.
  • Opțional, puteți completa în mod voluntar. Acestea ne ajută să vă precizăm cerințele și, de asemenea, ne ajută să gestionăm comanda dvs. mai bine și mai eficient; cu toate acestea, ele nu sunt necesare pentru executarea propriu‑zisă.

Detalii privind contul de utilizator

Pentru a beneficia de contul de utilizator, trebuie mai întâi să vă înregistrați pe unul dintre site‑urile noastre. Acest lucru va crea un loc în care vom putea colecta toate informațiile dvs. personale, adresele de livrare și de facturare, setările, evaluările produselor, feedback‑ul din chestionar și alte informații similare.

Furnizarea de date de la terțe părți

Dacă ne furnizați informații despre o terță parte, este responsabilitatea dvs. să informați persoana respectivă și să vă asigurați că aceasta este de acord cu acești termeni de confidențialitate (ai noștri).

Această situație apare, de exemplu, atunci când comandați niște bunuri, dar trebuie să delegați livrarea unei alte persoane care va primi transportul. În acest caz, trebuie să informați această persoană și să vă asigurați că aceasta este de acord cu această politică de confidențialitate.

Trebuie să puteți dovedi consimțământul părții terțe în termen de 48 de ore de la solicitarea noastră. Acestea sunt cazurile în care o terță parte ne solicită consimțământul pentru prelucrarea datelor sale personale.

Activitatea pe site‑ul nostru și crearea de conținut

Pentru a fi activ pe site‑ul nostru și pentru a adăuga sau a crea orice conținut, cum ar fi recenzii, comentarii, mesaje de discuție etc., trebuie să fiți înregistrat și apoi conectat. Acest conținut este apoi legat de contul dvs. de utilizator. Numele și prenumele dvs. sunt apoi vizibile pentru aceste postări. Prin legarea la un cont de utilizator, aveți posibilitatea de a edita sau șterge conținutul. Sunteți singurul responsabil pentru conținutul pe care îl inserați, așa că nu vă recomandăm să împărtășiți în mod public informații personale, cum ar fi în recenziile dvs. despre alergii sau date similare. Nu suntem responsabili pentru acest comportament.

Date despre citirea mesajelor pe care vi le‑am trimis

De exemplu, dacă vă trimitem un e‑mail, ținem evidența momentului în care ați deschis mesajul, a dispozitivului pe care ați deschis mesajul și a altor parametri tehnici asociați cu dispozitivul dvs.

Date cu caracter personal procesate în mod automat

În timpul vizitei dvs. pe site‑ul nostru, colectăm informații precum adresa IP, setările browserului care ne ajută să determinăm limba pe care o preferați, paginile pe care le vizitați, data și ora vizitei, linkurile pe care faceți clic pe care le putem folosi pentru a edita conținutul, astfel încât acesta să fie mai interesant pentru dvs.

Serviciul clienți

Dacă sunați la oricare dintre numerele de telefon de pe site‑ul nostru, apelul dvs. poate fi monitorizat pentru a îmbunătăți asistența pentru clienți sau pentru a monitoriza cerințele dvs. Atunci când un apel este înregistrat, sunteți întotdeauna notificat automat atunci când începeți un apel.

Cum folosim cookie‑urile?

Puteți afla ce sunt cookie‑urile și cum le folosim pentru a îmbunătăți funcționalitatea site‑ului nostru pe pagina noastră separată Politica privind cookie‑urile.

În ce scop prelucrăm informațiile dvs. personale?

Achiziționarea de bunuri

De cele mai multe ori, prelucrăm datele dvs. în scopul respectării contractului de cumpărare, astfel încât să executăm cu succes comanda dvs. și să o livrăm cu succes. În acest scop, este posibil să transmitem datele dvs. unor terți, cum ar fi transportatorii, pentru a ști la ce adresă trebuie să ajungă coletul dvs.

Asistență pentru clienți

Ne străduim în mod constant să ne îmbunătățim asistența pentru clienți și pentru a răspunde cât mai rapid la sugestiile și problemele dumneavoastră, avem nevoie de materiale de bază adecvate, de datele dumneavoastră și de maximum de informații asociate cu dumneavoastră.

Marketing

Există două tipuri:

  • Marketing prin e‑mail - Toate comunicările comerciale vă sunt trimise numai pe baza consimțământului dumneavoastră. Vă puteți dezabona de la aceste mesaje în orice moment, fie direct în mesajul de marketing, fie în centrul de preferințe aflat în contul dvs. Încercăm să vă trimitem cât mai puține mesaje posibile și chiar mai adaptate la dumneavoastră. Vă puteți opune la acest lucru la privacy@vilgain.com.
  • Telemarketing - În prezent, nu efectuăm apeluri de marketing și nu intenționăm să facem acest lucru în viitorul apropiat. Nu ne place acest canal de marketing și l‑am folosi doar dacă am fi siguri că oferta noastră v‑ar interesa cu adevărat și că oferirea unui serviciu ar necesita o abordare personală. Puteți să vă opuneți la privacy@vilgain.com.

Personalizarea conținutului

Nu am dori să vă recomandăm ceva care nu are sens pentru dvs., așa că folosim informațiile colectate despre dvs. pentru a personaliza conținutul și ofertele de pe site‑ul nostru și în comunicările de marketing. De exemplu, folosim produsele pe care le vizitați frecvent, comenzile dvs. anterioare (istoricul comenzilor dvs.) etc. Datorită acestui fapt, vă putem recomanda produse pe care este foarte probabil să vă bucurați să le încercați.

Reglementări legale

Suntem obligați prin lege să înregistrăm unele dintre datele dvs. personale. Acestea sunt, în principal, date legate de contractele de vânzare și altele similare datorită unor posibile controale ale autorităților publice și altor motive legitime.

Pe ce bază legală prelucrăm datele dvs. personale?

Îndeplinirea și încheierea contractului de vânzare‑cumpărare

Dacă achiziționați bunurile sau finalizați comanda cu noi, se creează un contract de cumpărare. Pentru a‑l putea îndeplini cu succes, avem nevoie de informațiile dvs. personale, care sunt descrise în secțiunea "Ce date cu caracter personal prelucrăm?", inclusiv lista datelor.

Un interes legitim

De asemenea, prelucrăm informațiile dvs. pe baza unui interes legitim, astfel încât să ne putem îmbunătăți serviciile, să le direcționăm mai bine și să vă oferim un conținut mai relevant.

Consimțământul dobândit

Pentru a vă trimite comunicări de marketing sau de afaceri, trebuie să facem acest lucru pe baza consimțământului dvs. Bineînțeles, aveți dreptul de a vă dezabona de la aceste mesaje, de exemplu, direct în mesajul comercial (e‑mail) în partea de jos a footei sau puteți edita trimiterea mesajelor în centrul preferențial prin conectarea la contul dvs. de utilizator.

Dacă nu știți cum să vă dezabonați, vă rugăm să ne contactați la privacy@vilgain.com. Scopul nostru este de a nu vă trimite spam inutil dacă nu doriți mesajele noastre.

Cui transmitem informațiile dvs. personale?

În unele cazuri, este posibil să fie nevoie să transmitem informațiile dvs. personale unor terțe părți, dar acest lucru este în conformitate cu politica de confidențialitate care coincide cu a noastră și nu vă limitează drepturile. Acestea sunt:

  • Livrareabunurilor - Pentru a putea livra transportul dvs., transportatorul pe care îl alegeți trebuie să știe unde și cui. Astfel, în interesul îndeplinirii contractului de achiziție, transmitem transportatorului numele și prenumele dumneavoastră (sau numele și prenumele persoanei care va primi transportul), datele de livrare, numărul dumneavoastră de telefon, la care transportatorul vă va trimite informații despre livrare sau vă va suna pentru a preciza livrarea, iar în cazul în care ați comandat transportul cu plata prin ramburs, vă transmitem și suma totală pe care o aveți de plătit. Transportatorii au nevoie de aceste date doar pentru a livra transportul și nu sunt autorizați să le utilizeze în alt mod, astfel că sunt obligați să le șteargă imediat după livrare.
  • Transmitereainformațiilor către transportatori - Utilizăm serviciul Balíkobot.cz aparținând Balikobot, s.r.o. Acest serviciu funcționează doar pentru transmiterea informațiilor între noi și transportatorul selectat de dvs. Cu informațiile transmise, Balikobot, s.r.o. nu are niciun drept de a dispune de acestea, în afară de a le transfera transportatorilor.
  • Comunicarea de afaceri - Cea mai mare parte a comunicării noastre de afaceri este trimisă prin intermediul unui serviciu terț care este legat de confidențialitate. Aici transmitem conținutul mesajului și persoana de contact căreia ar trebui să îi fie trimis mesajul. Conținutul comunicării poate conține unele dintre informațiile dvs. personale, dar Serviciul nu are dreptul de a dispune de acest conținut în niciun fel, cu excepția serviciului.
  • Service și reclama ții - De asemenea, transmitem datele cu caracter personal furnizorilor noștri de bunuri sau centrului de servicii în caz de reclamație pentru bunuri.
  • Asistență pentru clienți - Pentru a îmbunătăți eficiența asistenței pentru clienți, folosim Freshdesk.com de la Freshworks Inc.

Cât timp păstrăm informațiile dvs. personale?

Împărțim datele cu caracter personal în două grupe în funcție de care se stabilește durata de păstrare a acestora.

  • Obligatorii - Acestea sunt datele pe care legea ne ordonă cât timp trebuie să le păstrăm. Aceste informații nu pot fi șterse nici măcar la cererea dumneavoastră. Acestea sunt în principal date legate de contractul de achiziție (de exemplu, pentru documentele fiscale, această perioadă este stabilită la cel puțin 10 ani). Ca parte a capacității de a vă satisface cerințele și de a vă oferi asistență de calitate pentru clienți, păstrăm, de asemenea, datele dumneavoastră de contact până la data încheierii relației noastre de afaceri, până la expirarea garanției pentru articolul achiziționat plus 2 luni.
  • Opțional - Acestea sunt toate datele pe care le folosim pentru a ne îmbunătăți serviciile, pentru a ne direcționa mesajele etc. Puteți solicita oricând ștergerea acestor informații. De asemenea, păstrăm aceste informații pe durata relației noastre de afaceri sau 26 de luni de la ultima dvs. activitate. După expirare, vom șterge automat aceste date, inclusiv contul dvs. de utilizator.

Nu trebuie să vă faceți griji că pierdeți ceva și că nu știți despre asta. Înainte ca fiecare cont să fie șters, vă trimitem 2 alerte cu opțiunea de a vă păstra contul și de a‑l prelungi pentru încă 26 de luni. Este vorba, în primul rând, despre faptul că noi nu deținem informațiile dvs. personale în mod inutil.

Cum securizăm datele dumneavoastră personale?

Datele cu caracter personal și datele colectate sunt stocate în principal pe serverele noastre care sunt securizate în mod corespunzător. Îmbunătățim continuu această securitate și monitorizăm constant accesul la aceste date.

Pentru ca browserul dvs. să comunice cu serverul nostru, folosim o transmisie criptată pentru a ne asigura că nimeni nu poate prinde această comunicare, iar datele dvs. sunt în siguranță.

Parolele pentru conturile de utilizator sunt stocate în formă criptată, astfel încât, chiar dacă spargeți accesul la baza noastră de date, atacatorul nu va putea citi parola dumneavoastră.

Care sunt drepturile dumneavoastră în cazul prelucrării datelor cu caracter personal?

La fel cum noi avem anumite drepturi în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal, și dumneavoastră aveți drepturi pe care le puteți aplica în orice moment.

Dreptul de a accesa informațiile personale pe care le prelucrăm despre dvs.

Aveți dreptul de a ne solicita o listă cu toate informațiile personale pe care le prelucrăm despre dumneavoastră. Putem genera această listă după ce vă verificați identitatea în mod corespunzător. Dacă sunteți interesat, trimiteți cererea dvs. la privacy@vilgain.com.

Dreptul de a vă corecta datele cu caracter personal

Dacă constatați că avem informații personale despre dumneavoastră care nu sunt corecte, aveți dreptul de a solicita o corecție. Vom fi foarte bucuroși pentru aceste sugestii și vom fi bucuroși să le corectăm în cel mai scurt timp posibil. Din nou, trebuie doar să ne contactați la privacy@vilgain.com.

Dreptul de a șterge datele cu caracter personal

Aveți dreptul de a solicita ștergerea tuturor datelor personale pe care le prelucrăm despre dumneavoastră, cu excepția stocării cărora ne este impus prin lege sau pentru a servi un contract de achiziție în curs de desfășurare și fără aceste date nu am fi putut să îl realizăm cu succes. Vă rugăm să ne contactați la privacy@vilgain.com pentru a șterge datele dvs. personale.

Dreptul de a vă opune prelucrării datelor cu caracter personal

În cazul în care considerați că prelucrăm anumite date cu caracter personal în mod ilegal, vă puteți opune acestui comportament. Prelucrăm unele date în interesul nostru legitim și vom fi bucuroși să vă furnizăm aceste motive; trimiteți‑ne un e‑mail la privacy@vilgain.com și specificați ce date ne cereți să apărăm.

Dreptul de a depune o plângere privind datele cu caracter personal

Vom fi bucuroși să primim direct orice obiecții sau întrebări legate de confidențialitatea dumneavoastră, astfel încât să vă putem oferi ajutor sau sprijin imediat pentru soluția dumneavoastră. Este suficient să ne trimiteți un e‑mail la adresa privacy@vilgain.com. Cu toate acestea, aplicarea procedurilor de mai sus nu limitează dreptul dvs. de a depune o plângere la Oficiul pentru protecția datelor.

Brno, 8 octombrie 2020.