Istoria noastră
2024
În Kolíně nad Rýnem, participăm la unul dintre cele mai mari festivaluri de fitness din Europa. Chiar dacă standul nostru este mic, face multă vâlvă și câștigăm o mulțime de clienți noi și parteneri B2B.
După expansiunea în țările vecine, continuăm spre vest și est. Lansăm magazinele electronice și distribuția în Marea Britanie și România. Anul acesta dorim să ne extindem și mai mult: printre altele, în cea mai mare economie din lume.
După o scurtă pauză, ne întoarcem la Praga în forță. Deschidem primul nostru magazin de produse naturiste - un supermarket în care nu trebuie să citești etichete, iar tot ceea ce pui în coș este de calitate superioară. Veți găsi un meniu aproape complet Vilgain, completat de alimente proaspete de la furnizori locali - carne, lactate, fructe, legume și produse de patiserie. Adăugăm un nou spațiu mare de birouri la magazin, de care aveam mare nevoie, deoarece echipa Vilgain continuă să crească.
2023
Scopul nostru a fost de a crea cel mai bun produs posibil în categoria "snickers". Și, după un an și jumătate de dezvoltare, am reușit! Batonul proteic în două straturi cu alune și caramel adevărat bate toate recordurile noastre de vânzări anterioare. La începutul anului 2024, vom adăuga o versiune cu cremă de alune și, mai târziu, o versiune cu nucă de cocos.
Parteneriatul nostru cu producătorii pentru realizarea batoanelor a fost remarcabil, permițându‑ne să atingem obiective impresionante. Totuși, nimic nu se compară cu avantajele producției interne. Am demarat operațiunile noastre de producție proprie pentru batoane, atât în versiunea coaptă, cât și în cea necoaptă. Am elaborat un plan ambițios ce include peste 50 de tipuri și variante de batoane, pe care le lansăm gradual pe piață. Controlul complet asupra ingredientelor și procesului de fabricație ne oferă libertatea de a realiza ceea ce ne propunem: să furnizăm cele mai bune produse pe piață.
Granițele Republicii Cehe și Slovaciei sunt deja mici și începem să ne extindem pe piețele din Germania, Austria, Polonia și Ungaria prin intermediul vilgain. de, vilgain .at, vilgain .pl și vilgain.hu. Și pentru că nu neam bucura de munca noastră fără provocări, ambiția noastră este să intrăm și în alte țări la începutul anului.
2022
Ne construim propriul R&D centru în noul nostru sediu din Brno Líšná, care ne oferă spațiu pentru a dezvolta noi produse. Interconectarea directă a centrului de dezvoltare și a producției ne permite să lansăm rapid propriile noastre cookies.
În plus, sărbătorim a 10‑a aniversare, aprobăm noi locații, evaluăm călătoria pe care am încheiato. Există, de asemenea, o fuziune a companiei noastre de producție și acum oferim toate produsele noastre numai sub marca Vilgain.
După 7 ani, ne mutăm întrun sediu nou și modern, situat în CTPark Brno Líšeň. Această mutare ne oferă o oportunitate unică de a avea împreună producție, depozit și, de asemenea, spațiu de birouri pentru o parte din echipa noastră. Echipa noastră de dezvoltatori, condusă de Kuba Horky, dezvoltă o aplicație internă de gestionare a depozitului cu un transportor semiautomat care ne va ajuta să eficientizăm multe procese, inclusiv expedierea mai rapidă a transporturilor la costuri mai mici.
2021
Părăsim granițele orașului Brno și la sfârșitul verii deschidem noi birouri în Karlín, Praga. De asemenea, începem să lucrăm și în regim remote și hibrid. Toate echipele noastre se extind și ne confruntăm cu o creștere a personalului de 47%.
Nu că nu ar exista suficientă modă sportivă pe piață, pe de altă parte, pentru că o purtăm cu toții în cadrul companiei, ne gândim la diverse îmbunătățiri și astfel Kristina Isikli se alătură companiei și se ocupă de întregul sector Vilgain athleisure fashion și începe dezvoltarea Vilgain clothing cu designul nostru, produs în Turcia. Treptat, adăugăm mai multe țări, de la Portugalia, China până la Vietnam.
Ne unim toate produsele sub noul brand internațional Vilgain, cu care planificăm și extinderea globală. La scurt timp după lansarea e‑shop‑ului, neam dat seama că produsele pe care le vindem pe piață probabil nu vor ajunge niciodată la calitatea pe care vrem să o oferim oamenilor și, pentru a realiza acest lucru, trebuie să o facem singuri.
Misiunea lui Vilgain este de a crea un mediu în care oamenii intenționați să poată cumpăra produse benefice cu adevărat de înaltă calitate, care să îi ajute în drumul spre visele lor, nu să îi împiedice.
2020
În timpul pandemiei de Covid‑19, asistăm la o creștere uriașă a cererii. Răspundem la diferite măsuri la nivelul tuturor echipelor, închizând magazine fizice pentru câteva luni și schimbând modul în care funcționează logistica. Colegii noștri se obișnuiesc cu noua situație și cu transferul comunicării în lumea online.
2019
După o lungă perioadă de dezvoltare, am lansat Whey Protein și Bara de Proteine care au devenit "peste noapte" cele mai bine vândute produse din magazinul nostru online. Protein Bar este chiar cel mai bine vândut baton proteic din Republica Cehă în decurs de două luni.
2018
Extindem depozitul la o suprafață totală de 1 700 m². Adăugăm o nouă categorie "Cosmetice naturale" la gama noastră de produse, unde învățăm să recunoaștem paradigma calității, cercetăm, testăm și, pe baza acesteia, adăugăm mai multe produse la gama noastră.
Organizăm primele meet & greety în Brno și Praga.
Michal Hubík sa despărțit pe cale amiabilă de partenerul său Honza Kern, a cumpărat partea acestuia și a devenit unicul proprietar al companiei.
Cu un site web complet localizat, pătrundem pe piața slovacă cu toată forța.
Echipa noastră se extinde - capacitatea birourilor din Tkalcovská devine insuficientă. Prin urmare, inaugurăm un nou spațiu de birouri în centrul orașului Brno, pe strada Smetanova.
2016
Interesul pentru eshop‑ul nostru este în creștere. Deschidem un nou magazin în Brno, cu un serviciu de preluare (din peste 10 000 de articole din stoc) în 10 minute.
Brandul Vilgain a fost fondat de unul dintre fondatorii Aktin - cel mai influent brand de sănătate și fitness din Republica Cehă. Vilgain a existat mai întâi sub numele R3ptile, un proiect de testare underground cu viziunea de a produce alimente de cea mai bună calitate posibilă.