Suplimente pentru somn

Somnul este o parte esențială a vieții umane, a cărei calitate determină sănătatea fizică și mentală generală. Fie că încercați să vă puneți pe mușchi, să pierdeți câteva kilograme, să vă maximizați performanța sau pur și simplu să trăiți mai sănătos, nu puteți face acest lucru fără un somn de calitate.

Suplimente pentru somn

Vilgain Ceai pentru somn
Vilgain Ceai pentru somn ⁠–⁠ 6 plante medicinale eficiente pentru un somn mai bun și reducerea stresului
65 g
20,00 RON

Suplimente alimentare și vitamine pentru somn

Stresul și agitația zilnică a vieții moderne aduc cu sine riscul unei slabe calități a somnului și, prin urmare, a satisfacției generale. Suplimentele adecvate pentru somn pot ajuta în cazul problemelor acute de somn:

  • Melatonină cunoscută ca hormonul somnului, este eliminată din organism odată cu lăsarea întunericului. Suplimentarea sa poate prelungi și îmbunătăți calitatea somnului și este deosebit de utilă în cazul așa‑numitei "privări de somn". jet‑lag. O alternativă este substanța triptofan, din care se formează melatonina în organism(ATENȚIE: peste o doză de 0,5 mg pe zi, melatonina este considerată un medicament);
  • ulei de cbd este o substanță sigură care este sintetizată din canabis. Conform studiilor, CBD poate reduce nivelul de cortizol din organism și are un efect pozitiv asupra ciclului de somn;
  • plantele medicinale sunt o modalitate naturală tradițională de a promova calitatea somnului. Unele dintre cele mai cunoscute ierburi includ roiniţa, valeriana și mușețelul. Acestea și alte plante medicinale pot fi găsite în ceaiul nostru Vilgain Ceai pentru somn;
  • vitamine și minerale sunt o soluție adesea trecută cu vederea pentru problemele de somn. Un aport adecvat de magneziu, vitamina D, fier, potasiu, vitamina B6 sau calciu.

Cum să prevenim problemele de somn?

Suplimentele alimentare pentru somn pot ajuta în cazul lipsei acute de somn sau al problemelor de adormire. Pe termen lung, însă, este recomandabil să se asigure o bună igienă generală a somnului. Pentru un somn bun este important ca:

  • Un program de somn regulat, cu o durată a somnului între 7‑9 ore;
  • un mediu adecvat - întuneric, liniște, temperatură mai scăzută, aer curat;
  • o activitate fizică și sexuală regulată;
  • limitarea luminii albastre seara;
  • limitați cofeina la sfârșitul după amiezii;
  • limitați mâncarea și băutura seara.

Pe lângă respectarea acestor reguli, o rutină regulată poate ajuta și la un somn de calitate pentru a ajuta la relaxare. Această rutină poate include seara meditație, yogamuzică liniștitoare, citirea unei cărți sau o baie caldă.